Altijd wisselende collecties - binnen 2 dagen verzonden - afhalen in Heerhugowaard (gratis parkeren)

Meest gestelde vragen

 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht de bestelling tegenvallen of niet naar wens zijn, dan kun je het artikel binnen 8 dagen retour zenden. Je dient hiervoor het factuur- en retourformulier mee te sturen met de retourzending. Het retourformulier kan je opvragen via webshop@bjoetties.nl. Je dient op dit formulier aan te geven welk artikel je wilt retourneren. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug. 

U mag het artikel altijd retour sturen, hiervoor zijn wel een aantal regels:

  • Gepersonaliseerde en/of op maat gemaakte artikelen, sieraden en sale-items kunnen niet geretourneerd worden;
  • We accepteren geen gedragen kleding en/of schoenen
  • We accepteren de artikelen enkel in originele verpakking;
  • Voorkom beschadigingen door de producten voorzichtig uit te pakken en te passen;
  • Retourneren in de winkel is gratis. We geven geen geld terug, maar storten het aankoop bedrag op uw rekening terug of u zoekt een ander artikel uit de winkel;
  • Na bezorging van uw bestelling heeft u 8 dagen de tijd om de artikelen te ruilen of te retourneren. Na afloop van deze termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is definitief;
  • Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen, ongeacht de reden van het retoursturen.

 

  • Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Als de bestelling die je geplaatst hebt nog niet is verzonden, kun je deze kosteloos annuleren. Om een bestelling te annuleren kun je contact opnemen met onze klantenservice via webshop@bjoetties.nl of telefonisch.

 

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij doen ons best om het artikel binnen 2 dagen te versturen. Wij zijn afhankelijk van de post en feestdagen waardoor het soms een dag langer kan duren. Het is afhankelijk van de verzenddienst PostNL wanneer je je bestelling in huis hebt.

 

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van een geplaatste bestelling. Wat moet ik doen?

Wij raden je aan eerst in de map met ongewenste (spam) mail te kijken. Mocht de mail ook hier niet zijn terecht gekomen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via webshop@bjoetties.nl.

 

  • Kan het gebeuren dat een artikel dat ik heb besteld niet meer op voorraad is?

Wij houden ons voorraadsysteem dagelijks bij. Het kan onverhoopt voorkomen dat een artikel niet meer op voorraad is. Mocht dit gebeuren dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om een passende oplossing te zoeken. Wij kunnen het aankoopbedrag terugstorten of je kunt een ander artikel uitzoeken.  

 

  • Kan ik mijn bestelling omruilen?

Het is helaas niet mogelijk om producten te ruilen. Als je een product wilt ruilen voor een andere maat of kleur, kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Het aankoopbedrag van het retour gestuurde artikel krijg je binnen 10 dagen terug gestort op je rekening. In verband met ons voorraadsysteem is dit de veiligste en snelste manier om een nieuw artikel te ontvangen. 

 

  • Kan ik mijn bestelling in de winkel van Bjoetties retourneren of ruilen?

Ja, je kunt een bestelling binnen 8 dagen in onze filiaal retourneren of omruilen. Neem hiervoor je factuur mee. Wij geven geen geld terug in onze winkel. Het aankoopbedrag wordt binnen 10 dagen teruggestort op je rekening.

 

  • Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen binnen Nederland worden boven de € 75,00 geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen onder de € 75,00 of als je ervoor kiest om de artikelen uit een bestelling apart te laten bezorgen, betaal je € 4,00 verzendkosten voor brievenbuspakketjes en € 7,00 voor pakketbezorging.

 

  • Worden de verzendkosten voor een retourzending vergoed?

De verzendkosten van een retourzending zijn in bijna alle gevallen voor rekening van de klant. Wordt er een verkeerd artikel geleverd? Dan zijn de retourkosten natuurlijk voor ons. Het risico van de retourzending is voor rekening van de klant.

NB: verzendkosten worden vergoed tot maximaal € 4,00.

 

  • Kan ik de cadeaubon in delen verzilveren?

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Het bedrag moet in één keer verzilverd worden.

 

  • Hoe gebruik ik de Bjoetties cadeaubon in de webshop?

Om een cadeaubon te gebruiken dien je bij stap 1 in de 'winkelwagen' onder 'kortingsbonnen' de exacte code van de cadeaubon in te vullen. Na het accepteren van deze code zie je dat het totaalbedrag automatisch met het bedrag van de cadeaubon wordt verminderd.

Iedere cadeaubon is voorzien van een unieke code. Deze code bestaat uit cijfers en nummers. Iedere cadeaubon wordt slechts éénmaal verstrekt. Je dient de cadeaubon dus goed te bewaren. In geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding plaats. Bjoetties behoudt zich het recht voor om een cadeaubon uitsluitend te accepteren na ontvangst van de originele cadeaubon en om in geval van oneigenlijk gebruik alsnog betaling in geld te verlangen.

 

  • Kan ik de Bjoetties cadeaubon ook in de winkels gebruiken?

Cadeaubonnen die verkregen zijn in de webshop kunnen ook in onze winkels worden verzilverd. En cadeaubonnen die in de winkel uitgegeven zijn, kunnen ook online verzilverd worden.

 

  • Ik heb een klacht. Hoe moet ik mijn klacht indienen?

Wanneer je een klacht hebt over Bjoetties of over een product dat je via onze webshop hebt gekocht, dan vragen wij je om contact met ons op te nemen via e-mail. Je klacht wordt door ons bijzonder serieus genomen. Wij zullen je na ontvangst van de klacht binnen 24 uur schriftelijk (per e-mail) een bevestiging sturen. Wij behandelen iedere klacht persoonlijk en houden je middels een door jou gekozen medium op de hoogte. Dit kan zijn per telefoon, sms of e-mail. Wij staan je binnen 48 uur inhoudelijk te woord over je klacht.